Job 1 van 2


Report this listing

Solliciteren



Administratief Medewerker Fr/NL


Functie

Als ontwerper en fabrikant sinds meer dan 60 jaar is onze klant een belangrijke speler op het gebied van buitenmenuiserie, met een breed scala aan prestatiegerichte en esthetische oplossingen. Een uitgebreid assortiment ramen, deuren, schuiframen, veranda's, glazen gevels en carports biedt unieke en innovatieve oplossingen voor elk project van onze professionele partners.


Jobomschrijving

Unique Office werft een tweetalige administratief medewerker Fr/NL (M/V/X) aan voor haar partner in de regio van Edingen/Ghislenghien/Ath. Als administratief medewerker aankoop zal je dag worden gevuld met verschillende taken:

  • Algemeen beheer van aankoopadministratie: herbevoorrading, prijsaanvragen, vergelijkingen, ...
  • Zoeken naar nieuwe potentiële leveranciers
  • Opstellen van aankoopvoorspellingen
  • Opvolgen van leveranciers en leveringstermijnen
  • Ontmoeten met leveranciers om nieuwe producten te bekijken en prijzen te bespreken
  • Optimalisatie van kwaliteitscontroles en aankoopprocedures ontwikkelen
  • Een streepjescode-identificatiesysteem ontwikkelen
  • Rapporten opstellen

Jouw profiel

Om de functie van aankoopmedewerker (M/V/X) te vervullen, moet je aan het volgende profiel voldoen:
  • Je hebt relevante ervaring in een aankoopafdeling
  • Je bent perfect tweetalig Frans - Nederlands
  • Je bent resultaatgericht en hebt een teamgeest
  • Je kunt prioriteiten stellen en zelfstandig werken
  • Je kunt zelfstandig werken

Aanbod

Als tweetalige aankoopmedewerker Fr/NL (M/V/X) bieden wij u het volgende aan:
  • De mogelijkheid om een vast contract te krijgen na een succesvolle interimperiode
  • De kans om uw vaardigheden te benutten in een gevarieerde functie en binnen een familiebedrijf
  • Een aantrekkelijk salarispakket, gewaardeerd op basis van uw kennis en ervaring
  • Veel extralegale voordelen
  • Een professionele omgeving waarin u kunt gedijen

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht